Udzielona dotacja podlega rozliczeniu i kontroli.
Podmiot dotowany powinien złożyć pisemne rozliczenie wykorzystania dotacji według załączonego wzoru – załącznik nr 3 do uchwały nr VII/45/19 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 28 lutego 2019 r.
- za okres półroczny do 15 lipca roku udzielenia dotacji oraz
- za okres roczny do 15 stycznia roku następującego po roku udzielenia dotacji.
W przypadku zakończenia działalności w trakcie roku budżetowego rozliczenie wykorzystania dotacji należy złożyć w terminie do 15. dnia następującego po terminie zakończenia działalności.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia dotacji oraz rozliczenia i kontroli udzielonej dotacji na podstawie art. 38 ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych oraz uchwały nr VII/45/19 Rady Miejskiej w Bełchatowie
z dnia 28 lutego 2019 r.
Miasto Bełchatów spełnia obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Bełchatowa www.bip.belchatow.pl, w zakładce Urząd Miasta.
|