Forma wnoszenia podania sprawy: |
Wniosek należy złożyć w Wydziale Spraw Obywatelskich ,parter, pokój 110-112,, ul. Generała Czyżewskiego 7 lub w Punkcie Obsługi Klienta ul. Kościuszki 1,(parter ), w formie pisemnej według załączonego wzoru. |
Wymagane dokumenty: |
załączniki:
- aktualna umowa najmu, przydział lokalu, akt notarialny lub wypis z księgi wieczystej. |
Termin składania wniosków wraz z kompletem dokumentów: |
dowolny |
Opłaty: |
Opłata skarbowa w wysokości 10 zł za wydanie decyzji administracyjnej,
Opłata skarbowa w wysokości 17 zł za udzielone pełnomocnictwo
|
Jednostki/Komórki współpracujące: |
w sprawach zawiłych współpraca z organami:
- administracyjnymi policji,
- sądami powszechnymi,
- Krajowym Rejestrem Karnym |
Forma zakończenia sprawy: |
Decyzja administracyjna |
Termin załatwienia sprawy: |
Uzależniony od stopnia trudności załatwiania sprawy:
- miesięczny, gdy zachodzi potrzeba badania jedynie dokumentów i ewentualnie uzyskania wyjaśnienia strony,
- dwumiesięczny, kiedy zachodzi potrzeba wszechstronnego wyjaśniania stanu faktycznego oraz potrzeba uzgodnienia interesu stron (sprawy skomplikowane). |
Tryb odwoławczy: |
Odwołanie do Wojewody Łódzkiego w terminie do 14 dni od daty doręczenia decyzji. |
Informacje dodatkowe: |
Obowiązek informacyjny, w związku z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia 2016/679 wypełniony został przez Administratora w formularzu wniosku do niniejszej procedury pn. Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności)
Formularze do pobrania w Punkcie Obsługi Klienta ul. Kościuszki 1, (parter) lub w Wydziale Spraw Obywatelskich, I piętro, pokój 220, ul.Generała Czyżewskiego 7. BIP - karty usług
|