Forma wnoszenia podania sprawy: |
Zawiadomienia i wnioski zarządów i zarządców wspólnot. |
Wymagane dokumenty: |
Uchwały wspólnot mieszkaniowych, protokoły z zebrań wspólnot mieszkaniowych, wnioski dotyczące części wspólnej nieruchomości. |
Termin składania wniosków wraz z kompletem dokumentów: |
Zawiadomienia o zebraniu wspólnoty mieszkaniowej winno być doręczone z kompletem projektów uchwał i innych dokumentów na 7 dni przed planowanym terminem.
Inne dokumenty według zapotrzebowania. |
Opłaty: |
Nie dotyczy. |
Jednostki/Komórki współpracujące: |
Zarządy i pełnomocnicy wspólnot mieszkaniowych. |
Forma zakończenia sprawy: |
Uchwały podjęte na zebraniu wspólnoty mieszkaniowej, bądź w drodze indywidualnego zbierania podpisów. |
Termin załatwienia sprawy: |
Uchwały podjęte na zebraniu wspólnoty mieszkaniowej, bądź w drodze indywidualnego zbierania podpisów. |
Tryb odwoławczy: |
Zebranie wspólnoty mieszkaniowej, sąd. |
Informacje dodatkowe: |
W sprawach dot. całej nieruchomości wymagane są opinie zarządów wspólnot mieszkaniowych, współwłaścicieli oraz współmieszkańców. |