Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-04-26 13:20:24  EWA WOLNA

Utworzono artykuł 86660 o nazwie 'Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste86660
user_idpuste206098
resource_idpuste513
namepusteZezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
category_idpuste198
language_idpuste1
shortpusteZezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
fullpuste
Forma wnoszenia podania sprawy: Pisemne złożenie wniosku
Wymagane dokumenty:

Kompletny wniosek

Termin składania wniosków wraz z kompletem dokumentów: Dowolny
Opłaty:

107,00 zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

53,50 zł - opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunków wydanego zezwolenia, jeżeli dotyczy rozszerzenia zakresu działalności objętej zezwoleniem.

17,00 zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii

Jednostki/Komórki współpracujące: Nie dotyczy
Forma zakończenia sprawy: Decyzja administracyjna
Termin załatwienia sprawy: W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu wniosku.
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, który wydał decyzję,
w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.
Informacje dodatkowe:

W przypadku braku kompletu niezbędnych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia

 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;

Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012r. w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;

Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;

Uchwała Nr XXIII/202/16 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 30 czerwca 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2016r. poz. 3176);

Uchwała Nr XXII/181/12 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 29 marca 2012r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2012r. poz. 1497).

 

Pracownik odpowiedzialny: Agata Plisiecka
Numer pokoju: 206
Telefon:

44/733 52 56

Adres:

ul. Czyżewskiego 7

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi

 

publishfrompuste2017-04-26 00:00:00
_activepuste1
tagspustezezwolenie
slugpustezezwolenie-na-prowadzenie-dzialalnosci-w-zakresie-oprozniania-zbiornikow-bezodplywowych-i-transportu-nieczystosci-cieklych
2017-04-26 13:20:24  EWA WOLNA

Pole slug zmieniło wartość z 'zezwolenie-na-prowadzenie-dzialalnosci-w-zakresie-oprozniania-zbiornikow-bezodplywowych-i-transportu-nieczystosci-cieklych' na '86660_zezwolenie-na-prowadzenie-dzialalnosci-w-zakresie-oprozniania-zbiornikow-bezodplywowych-i-transportu-nieczystosci-cieklych'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugzezwolenie-na-prowadzenie-dzialalnosci-w-zakresie-oprozniania-zbiornikow-bezodplywowych-i-transportu-nieczystosci-cieklych86660_zezwolenie-na-prowadzenie-dzialalnosci-w-zakresie-oprozniania-zbiornikow-bezodplywowych-i-transportu-nieczystosci-cieklych
2018-05-24 12:11:43  Ilona Izdebska

Pole full zmieniło wartość z '<table align="center" border="1" cellpadding="1" cellspacing="1"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Forma wnoszenia podania sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Pisemne złożenie wniosku</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Wymagane dokumenty:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> Kompletny wniosek</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Termin składania wniosk&oacute;w wraz z kompletem dokument&oacute;w:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Dowolny</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Opłaty:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> 107,00&nbsp;zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności<br /> w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.</p> <p> 53,50&nbsp;zł - opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunk&oacute;w wydanego zezwolenia, jeżeli dotyczy rozszerzenia zakresu działalności objętej zezwoleniem.</p> <p> 17,00&nbsp;zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Jednostki/Kom&oacute;rki wsp&oacute;łpracujące:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Nie dotyczy</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Forma zakończenia sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Decyzja administracyjna</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Termin załatwienia sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> W ciągu miesiąca, a w sprawie szczeg&oacute;lnie skomplikowanej w ciągu dw&oacute;ch miesięcy od dnia wpływu wniosku.</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Tryb odwoławczy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego<br /> w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, kt&oacute;ry wydał decyzję,<br /> w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Informacje dodatkowe:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> W przypadku braku kompletu niezbędnych dokument&oacute;w, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Nieusunięcie brak&oacute;w spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> Podstawa prawna:</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012r. w sprawie szczeg&oacute;łowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazd&oacute;w asenizacyjnych;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzor&oacute;w sprawozdań o odebranych odpadach i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;</p> <p style="text-align: justify;"> Uchwała Nr XXIII/202/16 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 30 czerwca 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa (Dz.Urz.Woj. Ł&oacute;dzkiego z 2016r. poz.&nbsp;3176);</p> <p style="text-align: justify;"> Uchwała Nr XXII/181/12 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 29 marca 2012r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj. Ł&oacute;dzkiego z 2012r. poz.&nbsp;1497).</p> <p> &nbsp;</p> <table align="center" border="1" cellpadding="1" cellspacing="1" height="142" width="644"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Pracownik odpowiedzialny:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Agata Plisiecka</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Numer pokoju:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> 206</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Telefon:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> 44/733 52 56</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Adres:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p align="left"> ul. Czyżewskiego 7</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Kom&oacute;rka organizacyjna:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Zesp&oacute;ł ds. Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi</td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> ' na '<table align="center" border="1" cellpadding="1" cellspacing="1"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Forma wnoszenia podania sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Pisemne złożenie wniosku</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Wymagane dokumenty:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> Kompletny wniosek</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Termin składania wniosk&oacute;w wraz z kompletem dokument&oacute;w:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Dowolny</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Opłaty:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> 107,00&nbsp;zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności<br /> w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.</p> <p> 53,50&nbsp;zł - opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunk&oacute;w wydanego zezwolenia, jeżeli dotyczy rozszerzenia zakresu działalności objętej zezwoleniem.</p> <p> 17,00&nbsp;zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Jednostki/Kom&oacute;rki wsp&oacute;łpracujące:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Nie dotyczy</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Forma zakończenia sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Decyzja administracyjna</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Termin załatwienia sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> W ciągu miesiąca, a w sprawie szczeg&oacute;lnie skomplikowanej w ciągu dw&oacute;ch miesięcy od dnia wpływu wniosku.</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Tryb odwoławczy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego<br /> w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, kt&oacute;ry wydał decyzję,<br /> w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Informacje dodatkowe:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> W przypadku braku kompletu niezbędnych dokument&oacute;w, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Nieusunięcie brak&oacute;w spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia</p> <p> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Miasto Bełchat&oacute;w spełnia obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Bełchatowa www.bip.belchatow.pl w zakładce <em>Urząd Miasta.</em></p> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> Podstawa prawna:</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012r. w sprawie szczeg&oacute;łowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazd&oacute;w asenizacyjnych;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzor&oacute;w sprawozdań o odebranych odpadach i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;</p> <p style="text-align: justify;"> Uchwała Nr XXIII/202/16 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 30 czerwca 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa (Dz.Urz.Woj. Ł&oacute;dzkiego z 2016r. poz.&nbsp;3176);</p> <p style="text-align: justify;"> Uchwała Nr XXII/181/12 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 29 marca 2012r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj. Ł&oacute;dzkiego z 2012r. poz.&nbsp;1497).</p> <p> &nbsp;</p> <table align="center" border="1" cellpadding="1" cellspacing="1" height="142" width="644"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Pracownik odpowiedzialny:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Agata Plisiecka</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Numer pokoju:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> 206</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Telefon:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> 44/733 52 56</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Adres:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p align="left"> ul. Generała Czyżewskiego 7</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Kom&oacute;rka organizacyjna:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Wydział&nbsp; Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi (WOK)</td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full
Forma wnoszenia podania sprawy: Pisemne złożenie wniosku
Wymagane dokumenty:

Kompletny wniosek

Termin składania wniosków wraz z kompletem dokumentów: Dowolny
Opłaty:

107,00 zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

53,50 zł - opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunków wydanego zezwolenia, jeżeli dotyczy rozszerzenia zakresu działalności objętej zezwoleniem.

17,00 zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii

Jednostki/Komórki współpracujące: Nie dotyczy
Forma zakończenia sprawy: Decyzja administracyjna
Termin załatwienia sprawy: W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu wniosku.
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, który wydał decyzję,
w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.
Informacje dodatkowe:

W przypadku braku kompletu niezbędnych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia

 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;

Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012r. w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;

Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;

Uchwała Nr XXIII/202/16 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 30 czerwca 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2016r. poz. 3176);

Uchwała Nr XXII/181/12 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 29 marca 2012r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2012r. poz. 1497).

 

Pracownik odpowiedzialny: Agata Plisiecka
Numer pokoju: 206
Telefon:

44/733 52 56

Adres:

ul. Czyżewskiego 7

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi

 

Forma wnoszenia podania sprawy: Pisemne złożenie wniosku
Wymagane dokumenty:

Kompletny wniosek

Termin składania wniosków wraz z kompletem dokumentów: Dowolny
Opłaty:

107,00 zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

53,50 zł - opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunków wydanego zezwolenia, jeżeli dotyczy rozszerzenia zakresu działalności objętej zezwoleniem.

17,00 zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii

Jednostki/Komórki współpracujące: Nie dotyczy
Forma zakończenia sprawy: Decyzja administracyjna
Termin załatwienia sprawy: W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu wniosku.
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, który wydał decyzję,
w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.
Informacje dodatkowe:

W przypadku braku kompletu niezbędnych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Miasto Bełchatów spełnia obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Bełchatowa www.bip.belchatow.pl w zakładce Urząd Miasta.

 

 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;

Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012r. w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;

Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;

Uchwała Nr XXIII/202/16 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 30 czerwca 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2016r. poz. 3176);

Uchwała Nr XXII/181/12 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 29 marca 2012r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2012r. poz. 1497).

 

Pracownik odpowiedzialny: Agata Plisiecka
Numer pokoju: 206
Telefon:

44/733 52 56

Adres:

ul. Generała Czyżewskiego 7

Komórka organizacyjna: Wydział  Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi (WOK)

 

2018-06-04 12:43:13  Ilona Izdebska
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-04-16 16:27:52  Beata Szewczyk

Pole full zmieniło wartość z '<table align="center" border="1" cellpadding="1" cellspacing="1"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Forma wnoszenia podania sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Pisemne złożenie wniosku</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Wymagane dokumenty:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> Kompletny wniosek</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Termin składania wniosk&oacute;w wraz z kompletem dokument&oacute;w:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Dowolny</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Opłaty:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> 107,00&nbsp;zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności<br /> w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.</p> <p> 53,50&nbsp;zł - opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunk&oacute;w wydanego zezwolenia, jeżeli dotyczy rozszerzenia zakresu działalności objętej zezwoleniem.</p> <p> 17,00&nbsp;zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Jednostki/Kom&oacute;rki wsp&oacute;łpracujące:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Nie dotyczy</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Forma zakończenia sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Decyzja administracyjna</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Termin załatwienia sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> W ciągu miesiąca, a w sprawie szczeg&oacute;lnie skomplikowanej w ciągu dw&oacute;ch miesięcy od dnia wpływu wniosku.</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Tryb odwoławczy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego<br /> w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, kt&oacute;ry wydał decyzję,<br /> w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Informacje dodatkowe:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> W przypadku braku kompletu niezbędnych dokument&oacute;w, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Nieusunięcie brak&oacute;w spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia</p> <p> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Miasto Bełchat&oacute;w spełnia obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Bełchatowa www.bip.belchatow.pl w zakładce <em>Urząd Miasta.</em></p> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> Podstawa prawna:</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012r. w sprawie szczeg&oacute;łowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazd&oacute;w asenizacyjnych;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzor&oacute;w sprawozdań o odebranych odpadach i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;</p> <p style="text-align: justify;"> Uchwała Nr XXIII/202/16 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 30 czerwca 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa (Dz.Urz.Woj. Ł&oacute;dzkiego z 2016r. poz.&nbsp;3176);</p> <p style="text-align: justify;"> Uchwała Nr XXII/181/12 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 29 marca 2012r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj. Ł&oacute;dzkiego z 2012r. poz.&nbsp;1497).</p> <p> &nbsp;</p> <table align="center" border="1" cellpadding="1" cellspacing="1" height="142" width="644"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Pracownik odpowiedzialny:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Agata Plisiecka</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Numer pokoju:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> 206</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Telefon:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> 44/733 52 56</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Adres:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p align="left"> ul. Generała Czyżewskiego 7</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Kom&oacute;rka organizacyjna:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Wydział&nbsp; Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi (WOK)</td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> ' na '<table align="center" border="1" cellpadding="1" cellspacing="1"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Forma wnoszenia podania sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Pisemne złożenie wniosku</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Wymagane dokumenty:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> Kompletny wniosek</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Termin składania wniosk&oacute;w wraz z kompletem dokument&oacute;w:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Dowolny</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Opłaty:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> 107,00&nbsp;zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności<br /> w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.</p> <p> 53,50&nbsp;zł - opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunk&oacute;w wydanego zezwolenia, jeżeli dotyczy rozszerzenia zakresu działalności objętej zezwoleniem.</p> <p> 17,00&nbsp;zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Jednostki/Kom&oacute;rki wsp&oacute;łpracujące:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Nie dotyczy</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Forma zakończenia sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Decyzja administracyjna</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Termin załatwienia sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> W ciągu miesiąca, a w sprawie szczeg&oacute;lnie skomplikowanej w ciągu dw&oacute;ch miesięcy od dnia wpływu wniosku.</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Tryb odwoławczy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego<br /> w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, kt&oacute;ry wydał decyzję,<br /> w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Informacje dodatkowe:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> W przypadku braku kompletu niezbędnych dokument&oacute;w, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Nieusunięcie brak&oacute;w spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia</p> <p> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Miasto Bełchat&oacute;w spełnia obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Bełchatowa www.bip.belchatow.pl w zakładce <em>Urząd Miasta.</em></p> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> Podstawa prawna:</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012r. w sprawie szczeg&oacute;łowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazd&oacute;w asenizacyjnych;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzor&oacute;w sprawozdań o odebranych odpadach i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;</p> <p style="text-align: justify;"> Uchwała Nr XXIII/202/16 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 30 czerwca 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa (Dz.Urz.Woj. Ł&oacute;dzkiego z 2016r. poz.&nbsp;3176);</p> <p style="text-align: justify;"> Uchwała Nr XXII/181/12 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 29 marca 2012r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj. Ł&oacute;dzkiego z 2012r. poz.&nbsp;1497).</p> <p> &nbsp;</p> <table align="center" border="1" cellpadding="1" cellspacing="1" height="142" width="644"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Pracownik odpowiedzialny:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Agata Plisiecka</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Numer pokoju:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> 206</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Telefon:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> 44/733 52 56</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Adres:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p align="left"> ul. Generała Czyżewskiego 7</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Kom&oacute;rka organizacyjna:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Wydział&nbsp; Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi (WOK)</td> </tr> </tbody> </table> <p> <a href="https://epuap.gov.pl/kup/searchContentServlet?nazwaOpisu=Zezwolenie+na+prowadzenie+dzialalnosci+w+zakresie+oprozniania+zbiornikow+bezodplywowych+i+transportu+nieczystosci+cieklych&amp;idPodmiotu=umbelchatow"><strong>Usługę możesz zrealizować r&oacute;wnież za pośrednictwem platformy ePUAP</strong></a></p> <p> Chcąc zrealizować usługę drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, wymagane jest posiadanie konta użytkownika (rejestracja na platformie ePUAP jest darmowa i składa się z kilku prostych krok&oacute;w)<a href="http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/pomoc/%21ut/p/a1/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfGjzOINLCw83R2dDbwMnN2MDBxNDJwc_cIsDQ38TYEKIkEKcABHA0L6w_Wj8CoxMIMpwG1FQW6EQaajoiIAm4U6ZQ%21%21/?1dmy&amp;current=true&amp;urile=wcm%3apath%3a%2Fepuap2%2FPL%2FStrefa%2BKlienta_Pomoc%2FZakladanie%2Bkonta%2F">&gt;&gt;zobacz więcej&lt;&lt;</a></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full
Forma wnoszenia podania sprawy: Pisemne złożenie wniosku
Wymagane dokumenty:

Kompletny wniosek

Termin składania wniosków wraz z kompletem dokumentów: Dowolny
Opłaty:

107,00 zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

53,50 zł - opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunków wydanego zezwolenia, jeżeli dotyczy rozszerzenia zakresu działalności objętej zezwoleniem.

17,00 zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii

Jednostki/Komórki współpracujące: Nie dotyczy
Forma zakończenia sprawy: Decyzja administracyjna
Termin załatwienia sprawy: W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu wniosku.
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, który wydał decyzję,
w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.
Informacje dodatkowe:

W przypadku braku kompletu niezbędnych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Miasto Bełchatów spełnia obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Bełchatowa www.bip.belchatow.pl w zakładce Urząd Miasta.

 

 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;

Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012r. w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;

Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;

Uchwała Nr XXIII/202/16 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 30 czerwca 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2016r. poz. 3176);

Uchwała Nr XXII/181/12 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 29 marca 2012r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2012r. poz. 1497).

 

Pracownik odpowiedzialny: Agata Plisiecka
Numer pokoju: 206
Telefon:

44/733 52 56

Adres:

ul. Generała Czyżewskiego 7

Komórka organizacyjna: Wydział  Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi (WOK)

 

Forma wnoszenia podania sprawy: Pisemne złożenie wniosku
Wymagane dokumenty:

Kompletny wniosek

Termin składania wniosków wraz z kompletem dokumentów: Dowolny
Opłaty:

107,00 zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

53,50 zł - opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunków wydanego zezwolenia, jeżeli dotyczy rozszerzenia zakresu działalności objętej zezwoleniem.

17,00 zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii

Jednostki/Komórki współpracujące: Nie dotyczy
Forma zakończenia sprawy: Decyzja administracyjna
Termin załatwienia sprawy: W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu wniosku.
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, który wydał decyzję,
w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.
Informacje dodatkowe:

W przypadku braku kompletu niezbędnych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Miasto Bełchatów spełnia obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Bełchatowa www.bip.belchatow.pl w zakładce Urząd Miasta.

 

 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;

Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012r. w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;

Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;

Uchwała Nr XXIII/202/16 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 30 czerwca 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2016r. poz. 3176);

Uchwała Nr XXII/181/12 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 29 marca 2012r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2012r. poz. 1497).

 

Pracownik odpowiedzialny: Agata Plisiecka
Numer pokoju: 206
Telefon:

44/733 52 56

Adres:

ul. Generała Czyżewskiego 7

Komórka organizacyjna: Wydział  Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi (WOK)

Usługę możesz zrealizować również za pośrednictwem platformy ePUAP

Chcąc zrealizować usługę drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, wymagane jest posiadanie konta użytkownika (rejestracja na platformie ePUAP jest darmowa i składa się z kilku prostych kroków)>>zobacz więcej<<

2022-03-18 13:34:49  Ilona Izdebska

Pole category_id zmieniło wartość z '198' na '81075'

Pole full zmieniło wartość z '<table align="center" border="1" cellpadding="1" cellspacing="1"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Forma wnoszenia podania sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Pisemne złożenie wniosku</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Wymagane dokumenty:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> Kompletny wniosek</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Termin składania wniosk&oacute;w wraz z kompletem dokument&oacute;w:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Dowolny</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Opłaty:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> 107,00&nbsp;zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności<br /> w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.</p> <p> 53,50&nbsp;zł - opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunk&oacute;w wydanego zezwolenia, jeżeli dotyczy rozszerzenia zakresu działalności objętej zezwoleniem.</p> <p> 17,00&nbsp;zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Jednostki/Kom&oacute;rki wsp&oacute;łpracujące:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Nie dotyczy</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Forma zakończenia sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Decyzja administracyjna</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Termin załatwienia sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> W ciągu miesiąca, a w sprawie szczeg&oacute;lnie skomplikowanej w ciągu dw&oacute;ch miesięcy od dnia wpływu wniosku.</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Tryb odwoławczy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego<br /> w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, kt&oacute;ry wydał decyzję,<br /> w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Informacje dodatkowe:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> W przypadku braku kompletu niezbędnych dokument&oacute;w, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Nieusunięcie brak&oacute;w spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia</p> <p> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Miasto Bełchat&oacute;w spełnia obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Bełchatowa www.bip.belchatow.pl w zakładce <em>Urząd Miasta.</em></p> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> Podstawa prawna:</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;</p> <p style="text-align: justify;"> Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012r. w sprawie szczeg&oacute;łowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazd&oacute;w asenizacyjnych;</p> <p style="text-align: justify;"> Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzor&oacute;w sprawozdań o odebranych odpadach i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;</p> <p style="text-align: justify;"> Uchwała Nr XXIII/202/16 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 30 czerwca 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa (Dz.Urz.Woj. Ł&oacute;dzkiego z 2016r. poz.&nbsp;3176);</p> <p style="text-align: justify;"> Uchwała Nr XXII/181/12 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 29 marca 2012r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj. Ł&oacute;dzkiego z 2012r. poz.&nbsp;1497).</p> <p> &nbsp;</p> <table align="center" border="1" cellpadding="1" cellspacing="1" height="142" width="644"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Pracownik odpowiedzialny:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Agata Plisiecka</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Numer pokoju:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> 206</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Telefon:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p> 44/733 52 56</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Adres:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p align="left"> ul. Generała Czyżewskiego 7</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"> <strong>Kom&oacute;rka organizacyjna:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> Wydział&nbsp; Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi (WOK)</td> </tr> </tbody> </table> <p> <a href="https://epuap.gov.pl/kup/searchContentServlet?nazwaOpisu=Zezwolenie+na+prowadzenie+dzialalnosci+w+zakresie+oprozniania+zbiornikow+bezodplywowych+i+transportu+nieczystosci+cieklych&amp;idPodmiotu=umbelchatow"><strong>Usługę możesz zrealizować r&oacute;wnież za pośrednictwem platformy ePUAP</strong></a></p> <p> Chcąc zrealizować usługę drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, wymagane jest posiadanie konta użytkownika (rejestracja na platformie ePUAP jest darmowa i składa się z kilku prostych krok&oacute;w)<a href="http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/pomoc/%21ut/p/a1/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfGjzOINLCw83R2dDbwMnN2MDBxNDJwc_cIsDQ38TYEKIkEKcABHA0L6w_Wj8CoxMIMpwG1FQW6EQaajoiIAm4U6ZQ%21%21/?1dmy&amp;current=true&amp;urile=wcm%3apath%3a%2Fepuap2%2FPL%2FStrefa%2BKlienta_Pomoc%2FZakladanie%2Bkonta%2F">&gt;&gt;zobacz więcej&lt;&lt;</a></p> ' na ' <table border="1" cellpadding="1" style="margin: auto; border-spacing: 1px;"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Forma wnoszenia podania sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;">Pisemne złożenie wniosku</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Wymagane dokumenty:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p>Kompletny wniosek</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Termin składania wniosk&oacute;w wraz z kompletem dokument&oacute;w:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;">Dowolny</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Opłaty:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p>107,00&nbsp;zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności<br /> w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.</p> <p>53,50&nbsp;zł - opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunk&oacute;w wydanego zezwolenia, jeżeli dotyczy rozszerzenia zakresu działalności objętej zezwoleniem.</p> <p>17,00&nbsp;zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Jednostki/Kom&oacute;rki wsp&oacute;łpracujące:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;">Nie dotyczy</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Forma zakończenia sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;">Decyzja administracyjna</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Termin załatwienia sprawy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;">W ciągu miesiąca, a w sprawie szczeg&oacute;lnie skomplikowanej w ciągu dw&oacute;ch miesięcy od dnia wpływu wniosku.</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Tryb odwoławczy:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;">Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego<br /> w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, kt&oacute;ry wydał decyzję,<br /> w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Informacje dodatkowe:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p>W przypadku braku kompletu niezbędnych dokument&oacute;w, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Nieusunięcie brak&oacute;w spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia</p> <p>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Miasto Bełchat&oacute;w spełnia obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Bełchatowa www.bip.belchatow.pl w zakładce <em>Urząd Miasta.</em></p> <p>&nbsp;</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;">Podstawa prawna:</p> <p style="text-align: justify;">Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;</p> <p style="text-align: justify;">Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;</p> <p style="text-align: justify;">Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej;</p> <p style="text-align: justify;">Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012r. w sprawie szczeg&oacute;łowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;</p> <p style="text-align: justify;">Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazd&oacute;w asenizacyjnych;</p> <p style="text-align: justify;">Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzor&oacute;w sprawozdań o odebranych odpadach i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;</p> <table cellpadding="0" style="margin: auto; border-spacing: 0px;"> <tbody> <tr> <td align="left"> <p>Uchwała Nr XL/300/21&nbsp; z dnia 1 grudnia 2021r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa (Dz.Urz.Woj. Ł&oacute;dzkiego z 2021r. poz.&nbsp;6074);</p> </td> </tr> </tbody> </table> <div style="clear:both;"> &nbsp; </div> <div style="clear:both;"> <span style="text-align: justify;">Uchwała Nr XXII/181/12 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 29 marca 2012r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opr&oacute;żniania zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj. Ł&oacute;dzkiego z 2012r. poz.&nbsp;1497).</span> </div> <p>&nbsp;</p> <table border="1" cellpadding="1" style="margin: auto; border-spacing: 1px; width: 644px;"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Pracownik odpowiedzialny:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;">&nbsp;Marcin Skorupa</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Numer pokoju:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;">206</td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Telefon:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p>44/733 52 56</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Adres:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;"> <p style="text-align: left;">ul. Generała Czyżewskiego 7</p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align: middle;"><strong>Kom&oacute;rka organizacyjna:</strong></td> <td style="vertical-align: middle;">Wydział&nbsp; Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi (WOK)</td> </tr> </tbody> </table> <p><a href="https://epuap.gov.pl/kup/searchContentServlet?nazwaOpisu=Zezwolenie+na+prowadzenie+dzialalnosci+w+zakresie+oprozniania+zbiornikow+bezodplywowych+i+transportu+nieczystosci+cieklych&amp;idPodmiotu=umbelchatow"><strong>Usługę możesz zrealizować r&oacute;wnież za pośrednictwem platformy ePUAP</strong></a></p> <p>Chcąc zrealizować usługę drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, wymagane jest posiadanie konta użytkownika (rejestracja na platformie ePUAP jest darmowa i składa się z kilku prostych krok&oacute;w)<a href="http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/pomoc/%21ut/p/a1/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfGjzOINLCw83R2dDbwMnN2MDBxNDJwc_cIsDQ38TYEKIkEKcABHA0L6w_Wj8CoxMIMpwG1FQW6EQaajoiIAm4U6ZQ%21%21/?1dmy&amp;current=true&amp;urile=wcm%3apath%3a%2Fepuap2%2FPL%2FStrefa%2BKlienta_Pomoc%2FZakladanie%2Bkonta%2F">&gt;&gt;zobacz więcej&lt;&lt;</a></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id19881075
full
Forma wnoszenia podania sprawy: Pisemne złożenie wniosku
Wymagane dokumenty:

Kompletny wniosek

Termin składania wniosków wraz z kompletem dokumentów: Dowolny
Opłaty:

107,00 zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

53,50 zł - opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunków wydanego zezwolenia, jeżeli dotyczy rozszerzenia zakresu działalności objętej zezwoleniem.

17,00 zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii

Jednostki/Komórki współpracujące: Nie dotyczy
Forma zakończenia sprawy: Decyzja administracyjna
Termin załatwienia sprawy: W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu wniosku.
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, który wydał decyzję,
w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.
Informacje dodatkowe:

W przypadku braku kompletu niezbędnych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Miasto Bełchatów spełnia obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Bełchatowa www.bip.belchatow.pl w zakładce Urząd Miasta.

 

 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;

Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012r. w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;

Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;

Uchwała Nr XXIII/202/16 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 30 czerwca 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2016r. poz. 3176);

Uchwała Nr XXII/181/12 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 29 marca 2012r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2012r. poz. 1497).

 

Pracownik odpowiedzialny: Agata Plisiecka
Numer pokoju: 206
Telefon:

44/733 52 56

Adres:

ul. Generała Czyżewskiego 7

Komórka organizacyjna: Wydział  Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi (WOK)

Usługę możesz zrealizować również za pośrednictwem platformy ePUAP

Chcąc zrealizować usługę drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, wymagane jest posiadanie konta użytkownika (rejestracja na platformie ePUAP jest darmowa i składa się z kilku prostych kroków)>>zobacz więcej<<

Forma wnoszenia podania sprawy: Pisemne złożenie wniosku
Wymagane dokumenty:

Kompletny wniosek

Termin składania wniosków wraz z kompletem dokumentów: Dowolny
Opłaty:

107,00 zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

53,50 zł - opłata skarbowa za przedłużenie terminu ważności lub zmianę warunków wydanego zezwolenia, jeżeli dotyczy rozszerzenia zakresu działalności objętej zezwoleniem.

17,00 zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii

Jednostki/Komórki współpracujące: Nie dotyczy
Forma zakończenia sprawy: Decyzja administracyjna
Termin załatwienia sprawy: W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu wniosku.
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, który wydał decyzję,
w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.
Informacje dodatkowe:

W przypadku braku kompletu niezbędnych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Miasto Bełchatów spełnia obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Bełchatowa www.bip.belchatow.pl w zakładce Urząd Miasta.

 

 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;

Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012r. w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;

Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych;

Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi;

Uchwała Nr XL/300/21  z dnia 1 grudnia 2021r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2021r. poz. 6074);

 
Uchwała Nr XXII/181/12 Rady Miejskiej w Bełchatowie z dnia 29 marca 2012r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj. Łódzkiego z 2012r. poz. 1497).

 

Pracownik odpowiedzialny:  Marcin Skorupa
Numer pokoju: 206
Telefon:

44/733 52 56

Adres:

ul. Generała Czyżewskiego 7

Komórka organizacyjna: Wydział  Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi (WOK)

Usługę możesz zrealizować również za pośrednictwem platformy ePUAP

Chcąc zrealizować usługę drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, wymagane jest posiadanie konta użytkownika (rejestracja na platformie ePUAP jest darmowa i składa się z kilku prostych kroków)>>zobacz więcej<<

2022-03-18 13:34:49  Ilona Izdebska

Załączono plik 238494

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4602780
user_idpuste207065
fobject_idpuste238494
resource_idpuste513
modelpusteArticle
foreign_idpuste86660
_attachmentpuste1
_activepuste1
2022-03-18 13:34:49  Ilona Izdebska

Załączono plik 238495

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4602781
user_idpuste207065
fobject_idpuste238495
resource_idpuste513
modelpusteArticle
foreign_idpuste86660
_attachmentpuste1
_activepuste1
2022-03-18 13:34:49  Ilona Izdebska

Załączono plik 238496

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4602782
user_idpuste207065
fobject_idpuste238496
resource_idpuste513
modelpusteArticle
foreign_idpuste86660
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..