Forma wnoszenia podania sprawy: |
wniosek pisemny według załączonego formularza złożony w Punkcie Obsługi Klienta (parter Urzędu, ul Kościuszki 1) |
Wymagane dokumenty: |
załącznik:
- oryginał umowy najmu lokalu lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
|
Termin składania wniosków wraz z kompletem dokumentów: |
dowolny |
Opłaty: |
nie dotyczy |
Jednostki/Komórki współpracujące: |
- Wydział Spraw Lokalowych
- administratorzy: PGM, GSM, BSM
- rzeczoznawca majątkowy
- kancelaria notarialna |
Forma zakończenia sprawy: |
zawarcie umowy kupna-sprzedaży w formie aktu notarialnego |
Termin załatwienia sprawy: |
do 3 miesięcy od dnia złożenia wniosku |
Tryb odwoławczy: |
nie dotyczy |
Informacje dodatkowe: |
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Miasto Bełchatów spełnia obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bełchatowa www.bip.belchatow.pl w zakładce Urząd Miasta.
|