Forma wnoszenia podania sprawy: |
Podanie w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miasta Bełchatowa ul. Kościuszki 1 lub bezpośrednio w Wydziale (ul. Czyżewskiego 7), zgłoszenie telefoniczne, e-mail
|
Wymagane dokumenty: |
Nie dotyczy
|
Termin składania wniosków wraz z kompletem dokumentów: |
Dowolny |
Opłaty: |
Nie dotyczy
|
Jednostki/Komórki współpracujące: |
Komenda Powiatowa Policji Sekcja Ruchu Drogowego w sprawach oznakowania i organizacji ruchu, Straż Miejska, Starostwo Powiatowe |
Forma zakończenia sprawy: |
Przyjęcie zgłoszenia, odpowiedź, zlecenie realizacji
|
Termin załatwienia sprawy: |
Od 14 do 30 dni, w nagłych przypadkach 24 godziny
|
Tryb odwoławczy: |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe: |
W podaniu należy określić lokalizację uszkodzeń lub zakres w jakim należy wykonać prace remontowe. Dane osobowe wnioskodawcy przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na podstawie art. 20 i 21 rozdz. 3 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych. Miasto Bełchatów spełnia obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bełchatowa www.bip.belchatow.pl w zakładce Urząd Miasta. |